Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to: oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów, zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np.
na produkcyjną bądź składową, możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw.
model one to one), interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści, elastyczność, Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektronicznyPrzekonanie potencjalnych klientów do korzystania z naszych usług jest bardzo istotne w dzisiejszych czasach między innymi ze względu na ogromną konkurencję właściwie w każdej branży.

Dzięki profesjonalnie wykonanej, atrakcyjnej dla oka stronie internetowej możemy pokonać konkurencję i znacząco zwiększyć swoje dochody.

Co więcej, sprzedaż produktów przez Internet w ostatnich latach jest coraz bardziej popularna wśród klientów z uwagi na możliwości szybkiego dokonania transakcji bez wychodzenia z domu.

Nic więc dziwnego, że tworzenie stron internetowych jest obecnie na coraz wyższym poziomie, ponieważ coraz trudniej jest przekonać klienta do swoich usług.
Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang.
Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80.
drogą elektroniczną wymieniały się informacjami.
System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektronicznySystemy zarządzania treścią (CMS) to podstawa dzisiejszych stron i właściwie 90% wszystkich stron je posiada. Jednak co to takiego i czemu jest potrzebne? Cóż, kiedyś aby mieć stronę i zmieniać na niej informacje trzeba było znać język HTML, JavaScript, PHP... Teraz wystarczy zalogować się do panelu i wszystko mamy 'podane na tacy' i w parę kliknięć można zmienić treść na stronie. Większość systemów CMS jest dość prostota w obsłudze, ale są również takie kwiatki jak Typo3, którego usability leży i kwiczy. Mając stronę na tego typu CMS'sie i tak musimy zatrudnić webmastera, albo nawet programistę... Obecnie najpopularniejszym CMS'em jest WordPress, głównie ze względu na prostotę i duże możliwości. W ostatnich latach rynek sprzedaży internetowej zdecydowanie bardzo się rozwinął.

Sprzyja temu nie tylko wprowadzenie na przykład internetowej bankowości, ale również fakt, że z zakupów przez Internet korzystają pokolenia, dla których ten wynalazek jest niezbędny do życia.

Obecnie w sieci możemy nabyć już nie tylko trwałe artykuły, sprzęt gospodarstwa domowego, ubrania czy buty, ale także żywność.

Jak założyć taki sklep? Najprostszym rozwiązaniem w tym zakresie jest wybranie się do firmy zajmującej się tworzeniem sklepów internetowych.

Po przedstawieniu oczekiwań w tym zakresie nad naszym projektem będzie pracowało wiele osób tak, aby efekt końcowy był całkowicie dla nas satysfakcjonujący.Strony internetowe Rybnik Strony internetowe Rybnik.

Dodane: 03-01-2020 11:58

Widok do druku:

Strony internetowe Rybnik