O druku i reklamie

em danych o drukowanym obrazie. Na tej podstawie maszyna moduluje wiązkę laserową, która naświetla naładowany elektrostatycznie, kręcący się cylinder (fotoreceptor), pokryty odpowiednim materiałem światłoczułym, tworzy elektrostat

O druku i reklamie etykiety nalepki

O druku cyfrowym w Wikipedii

Drukowanie cyfrowe elektrofotograficzne (laserowe)
Kontroler wydruku przerabia dane wejściowe na tzw. ramkę, która jest zrastrowanym, rozseparowanym zestawem danych o drukowanym obrazie. Na tej podstawie maszyna moduluje wiązkę laserową, która naświetla naładowany elektrostatycznie, kręcący się cylinder (fotoreceptor), pokryty odpowiednim materiałem światłoczułym, tworzy elektrostatyczny obraz utajony. Proszek barwiący (toner) zmieszany ze sproszkowanym ferromagnetykiem (zazwyczaj żelazem), zwanym nośnikiem (developer), jest zbliżany do powierzchni cylindra i przykleja się do niego w miejscach naświetlonych przez laser . Następnie proszek barwiący przenoszony jest na zadrukowywane podłoże (najczęściej papier, ale też folię przezroczystą lub barwioną, papier samoprzylepny lub papier do przenoszenia wydruków na inne przedmioty), i jest z nim zespalany termicznie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_cyfrowy


Wikipedia o zaletach druku cyfrowego

Realizacja zleceń "od ręki". Faza przygotowawcza trwa bardzo krótko i może odbywać się w trakcie drukowania innych zleceń.
Jakość otrzymywanych druków jest znacznie wyższa od wydruków z typowej drukarki lub plotera i jest zbliżona do offsetu.
Prędkość druku jest dużo szybsza niż w typowych drukarkach komputerowych, choć trochę wolniejsza od offsetu (dla typowych maszyn do druku cyfrowego pracujących w technice elektrofotograficznej zamyka się w przedziale od kilku do ok. 200 stron A4 / min)
Możliwość druku na wielu różnych podłożach oraz w szerokim przedziale gramatur.
Brak konieczności przygotowywania formy drukowej znacząco obniża koszty druku, szczególnie przy nakładach małych i bardzo małych, oraz daje bardzo krótki czas uzyskania pierwszej odbitki.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk_cyfrowy


Etykiety sklepowe

Etykiety naklejane lub nanoszone na różne opakowania spełniają bardzo ważne funkcje. Informują one potencjalnych klientów o cenach produktów, nad kupnem których się zastanawiają oraz o ich najważniejszych cechach. Wśród takich etykiet można wyróżnić etykiety na różnego rodzaju butelki oraz etykiety na alkohol. Zadaniem takich etykiet jest zwrócenie uwagi klientów sklepu na konkretny napój dostępny w sprzedaży.

Poza tym etykiety są nanoszone na różne opakowania spożywcze, zdarza się, że klienci dokonują zakupu tych produktów, które posiadają bardziej rzucające się w oczy etykiety. W sklepach znajduje się także wiele innych etykiet, nanoszonych nie tylko na konkretne opakowania spożywcze, ale również umieszczanych w widocznych miejscach sklepu.